Instafeed a weboldalon: segítheti a vállalkozásod?

Szeretnéd növelni a weboldalad konverzióját, új vásárlókat szólítanál meg, és növelnéd az eladásaid számát? Ha igennel válaszoltál a fenti kérdésekre, a weboldalba ágyazható Instafeed használatát ajánljuk neked!

Az Instafeed használatának TOP 9 előnye

#1. Növeli a weboldalon töltött időt

Pontosan azért, mert a felhasználónak nem kell elhagynia a weboldalad, hogy megtekinthesse az Instagram oldalad, a weboldalon töltött ideje meghosszabbodik. Mindez jelentősen megnöveli a vásárlás esélyét.

#2. Erősíti az információ hitelességét

Manapság nem elég, hogy van egy weboldalad, amelyen minden információ megtalálható az általad kínált termékekről vagy szolgáltatásokról. Kell, hogy jelen légy a közösségi oldalakon is, melyek segítségével szélesebb körben ismertetheted meg vállalkozásodat, illetve megnyerheted magadnak a közösség erejét! Mindehhez üzleti fiókot szükséges létrehoznod valamennyi social media oldalon, melyeken keresztül kommunikálhatod tevékenységed és vásárlókat szerezhetsz. Ne felejtsd el megadni minden egyes közösségi oldalon valamennyi social media elérhetőséged is!

Az Instafeed éppen abban segít neked, hogy az alap tájékoztatáson túl vizuális nyomot hagyj az érdeklődőkben. Segítségével képes leszel arra, hogy felkelthesd az érdeklődők figyelmét nem csak a márka és a vállalkozásod iránt, hanem a termékeid, a szolgáltatásaid, a kommunikációd, illetve a rólad alkotott korábbi vélemények iránt is.

#3. Összekapcsolja a közösséget az értékesítéssel

Minden mai vállalkozás sikerének elengedhetetlen összetevője az interneten kialakított közösségi arculat. A kellemes megjelenésű és átlátható weboldal megléte épp úgy, mint a népszerű közösségi oldalakon létrehozott üzleti fiókok használata, nagyban hozzájárul az ügyfelek lojalitásának kialakulásához, az értékesítési számok növekedéséhez, a márkaismertség és a vállalkozás iránt táplált bizalom fejlődéséhez, melyek lényegében visszatérő vásárlókat eredményeznek.

Az Instafeed használatával megragadhatod a vállalkozásod értékesítési oldalát is, hiszen a közösségi oldalakon való aktív jelenléttel növeled a termékeid iránti kereslet felmerülésének esélyét, így az értékesítés lehetősége is fokozódik.

#4. Növeli a weboldalad aktivitását

A testreszabható weboldal kiegészítők használatának hatalmas előnye, hogy diverzifikálják a weboldalt, ezért arra ösztönzik a nézelődőket, hogy részletesebben is megtekintsék azt.

Ezáltal növelhető a weboldal aktivitása, sőt, ha elég megnyerő az oldalad, hosszabb ideig fenntartható az ügyfelek figyelme is, így az érdeklődő rétegből könnyedén vásárlói réteget kovácsolhatsz.

+1 tipp: a rendezett és vizuálisan kellemes megjelenésű weboldalak jóval nagyobb eséllyel ösztönzik az érdeklődőket vásárlásra, illetve fokozzák a márkahűség kialakulását.

#5. Támogatja a tranzakciós marketinget

A tranzakciós marketing egy olyan speciális stratégia, amely az értékesítés növekedését célozza meg a vásárlóval történő hosszabb interakció kialakítása nélkül. Ehhez a stratégiához különféle módszereket alkalmaznak, hogy minél eredményesebb legyen a felhasználók figyelmének fenntartása. Az Instafeed gyakorlatilag ezen módszerek egyike.

A weboldalba ágyazott Instafeed arra készteti a felhasználót, hogy gyors vásárlási döntést hozzon a weboldal szisztematikus és alapos áttekintése, illetve a termékek és a vélemények áttanulmányozása nélkül.

#6. Növeli a felhasználók elkötelezettségét és interakcióit

Egy érdekes és izgalmas Instafeed soha nem kerüli el a felhasználók figyelmét, és arra törekszik, hogy fenn is tartsa a kíváncsi érdeklődést. Ily módon hosszabb interakcióra ösztönzi az érdeklődőket és visszatérő vásárlókat eredményez.

#7. Vizuális tartalmat teremt

Ha összehasonlítanánk egy weboldal és egy aktív Instagram fiók felületét, minden kétséget kizáróan a „Legjobb vizuális tartalom” díját az utóbbi nyerné. Az Instagramnak sokkal több lehetősége van, hogy vizuálisan megragadja a figyelmet.

Az Instafeed használatával azonban a weboldalad is színesebb tartalommal töltheted meg és mindenképpen pozitív első benyomást tehetsz a weboldalad látogatóira, hiszen az életteli képekkel még a legszürkébb weboldalt is feldobhatod!

#8. Növeli a konverziót és az értékesítési számot

Azt már tudjuk, hogy a weboldalba ágyazott Instafeed használata növeli az elérhetőséget és az általános felhasználói tevékenységek idejét, amely persze hatással van a konverzióra és az eladásokra.

A felhasználók egyre több információt tudnak meg a vállalkozásodról és a termékeidről, így a potenciális vásárlói rétegből egyhamar rendes vásárlói réteget kovácsolhatsz, amely pozitívan befolyásolja az értékesítést.

Használd aktívan az Instagramot, posztolj releváns tartalmat gyakori rendszerességgel, keltsd fel az érdeklődők figyelmét hangulatos képekkel! Mindössze ennyit szükséges megtenned annak érdekében, hogy az Instafeed hatékonyan támogassa vállalkozásod!

#9. Pozitív érzéssel tölt el

Ha az ügyfél a weboldaladon nézelődve kellemes pillanatokat szerez, vehetjük úgy, hogy a munka nagy részét elvégezted, hiszen fenn tudtad tartani az ügyfél érdeklődését, ezzel okot adtál arra, hogy visszalátogasson a weboldaladra, és még többet megtudjon a vállalkozásodról, illetve a termékeidről.

Ezáltal meghosszabbodik a termékeiddel való interakció, amely pozitív hatással van a megrendelések számának növekedésére is.

Összefoglalva

A weboldalba ágyazható Instafeed segítheti vállalkozásod, hogy a lehető leghatékonyabban működjön. Bátran használd a weboldaladon és élvezd sokoldalú előnyeit!